25 Haziran 2014 Çarşamba

Polenezköy Nam-ı Diğer Adampol


Yaz geldi, havalar ısındı ama ben daha deniz, havuz sezonunu açamadım. Ama yine de bu sıcaklarda haftasonu İstanbul dışına çıkmak iyi oluyor. O yüzden Pazar günü kuzenlerle Polonezköy'e gittik. Kiraz reçeli ve özel böreğiyle güzel bir kahvaltı yapmak için Stella'yı tercih ediyoruz her zamanki gibi. 

Stella'nın en güzel tarafı geniş arazisi içinde doğayla başbaşa bir gün geçirebiliyorsunuz. Elma, erik ve kirazları ağaçların dallarından koparıp yiyebilir, hamaklarda yayılıp tüm gün kitap okuyabilir, salıncakta sallanıp çocukluğunuza dönebilir ya da orman içinde yürüyüşe çıkıp kahvaltıda yediklerinizi eritebilirsiniz :)

Orman içinde, temiz hava, bol güneş şeklinde harika bir Pazar geçirdim. Bol bol enerji depoladım  ve Stella'dan birkaç da fotoğraf getirdim.



Stella



Değirmen
                                                                       





Elma Ağacı


                                                                       

             Keyifle kalın...


1 yorum:

  1. Bence Polenezköydeki en güzel yer Stella. Bir de kahvaltıyı 12:00'de bitirmeseler süper olacak:) Resimler harika bu arada.

    YanıtlaSil