17 Eylül 2014 Çarşamba

Bu dünyaya gezmeye geldim, eşi dostu görmeye geldim..


Geçtiğimiz bayramı çok sevdiğim Antalya'da geçirmeye karar verip biletlere bakarken otobüs yolculuğu yapmanın da keyifli olabileceğini düşünürken aklım neredeydi acaba? Bayram trafiğiyle birlikte yaklaşık 18 saat süren bir yolculukla başladı benim tatilim. Sanmayın ki bundan yakınıyorum, konu tatil olunca herşeyden keyif alabilen bir yapım var neyseki.. Ne de olsa seyahat etmek, yeni insanlarla tanışmak, yeni yerler keşfetmek ve onları fotoğraflamak benim hayatımın anlamı diyebilirim. ''Bu dünyaya gezmeye geldim, eşi dostu görmeye geldim''. İşte budur benim mottom :)


                                                                       Konyaaltı Plajı
                                             

Antalya'nın en sevdiğim özelliklerinden biri de çok fazla seçeneğin olması. İster Konyaaltı'na plaja git, ister bir arabaya atlayıp çevredeki antik kentleri ya da şelaleleri gez, istersen tekneyle koyları gez.. Keyfine göre..




Kaleiçi Marina


                                                                         Yivli Minare


Her zaman birkaç farklı şeyi birleştirebildiğim tatilleri seviyorum. Sadece deniz tatili bana göre değil. Mutlaka yeni bir yerler keşfetmeli ve bol bol fotoğraf çekmeliyim.







Düden Şelalesi'nin çağlayarak Akdeniz'e dökülmesi gerçekten çok etkileyici. Şelalenin Aşağı Düden denilen bölümü ve aynı zamanda Düden Park olarak da geçiyor burası. 


                                                                   Düden Park
                                                   

Kaleiçi'nin dar sokaklarını, eski evlerini ve heryeri saran çiçeklerini hep sevmişimdir. Fotoğraflamadan da duramadım tabii..











Bu kadar özgür ve güzel kediyi birarada görmemiştim daha önce. Sanırım Antalya kedileri en canayakın ve insanlara alışkın kediler. Ayrıca çok güzel poz da veriyorlar :)







Gezmeli tozmalı günler diliyorum :)



2 yorum:

  1. Ne güzel bir gezi olmuş.Seyahat sever biri olarak keyifle okudum yazınızı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gamze,
      Çok teşekkür ederim :) Demek sen de benim gibi seyahat seversin :)

      Sil